تولدانه

خبر خبر خبر

چه خبری بهتر از آن که اعتراف کنم شمع های در کنارم میبینم

         پرفروغ

همه از تبار ستاره ها ,

وگرنه این سیاره خاموش کجا ونام کهکشان کجا

کهکشان شمایید و من همان مسافر کوچک که شوق و ذوق نادانسته های دوست 

به ای  ناکجا آباد پر محبت شما کشاند 

از اینکه در قلب خود جایم دادید تا غم غربت نیازارد این  مسافر را سپاسگزارم.


         در لحظه لحظه گاهنامه روزگار دلم روزی بنام شما ثبت گردید

       سی ام فروردین این حقیر متولد شد

   تولدم مبارک   (:

نظرات 6 + ارسال نظر
چکه های تنهایی سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:58 ق.ظ

پیکر زمینی ات چون کهکشانی از جنس عشق زمردین در میان نگین های انگشتر زمینی ..می درخشد
و
در پس لمس آمدن ت ... طلوع محبت و پاکی و صداقت و عشق در وجودت غروب ندارد .
و چه زیبا و خواستنی میشود .. زمینی که گامی از رد حضور تو داشته باشد
مرد کهکشانی عزیز ... تولدت لبریز از شکوفه های رنگارنگ بهاری
و روز مرد ... بر تو نازنین ..خجسته .

سلام مریم جان
خیلی از آدمای معتبر دنیا مثل اوریانا فالاچی که مطمئنم خوب میشناسیش معتقدن که دهه 50زندگی زیباترین بازه زیستی انسانه. چون در این دهس که خیلی بذرا گل میدن و به محصول میشینن. و چه گلی قشنگتر از گل دوستی. واژه کمه برای توصیف احساس خوبم از معجزه ترکیب نادر کلماتت. فقط میتونم بگم حالم خیلی بهتره. احساس میکنم خیلی قصه ها از واقعیت دنیا فاصله ندارن و گاهی اوقات حتی پیشی هم میگیرن. مرسی ازت خیلی.

چکه های تنهایی سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:27 ب.ظ

دوسِش‌ داشتم‌ ؟

یه‌ روز باید من‌ُ تو درباره‌ ی‌ این‌ دوست‌ داشتن‌ با هم‌ گَپ‌ بزنیم ‌! راستش‌ُ بخوای‌ من‌ هنوز نفهمیدم‌ منظور از عشق‌ چیه‌ ! به‌ نَظَرَم‌ میاد عشق‌ یه‌ حقّه‌ ی‌ گُنده‌ س‌ که‌ واسه‌ سرگرم‌ کردن‌ِ مَردُم‌ ساخته‌ شُده‌ ! هَر کی‌ُ می‌ بینی‌ داره‌ ازعشق‌ حرف‌ می‌ زنه‌ : کشیشا ، آگهی‌ های‌ تبلیغاتی‌ ، نویسنده‌ ها ، آدمای‌ سیاسی‌ُ بالاخره‌ اونایی‌ که‌ راس‌ راسی‌ عشق‌ می‌ کنن‌ ! من‌ از این‌ کلمه‌ ی‌ لعنتی‌ که‌ همه‌ جا وُ تو تموم‌ِ زبونا وردِ دهن‌ِ آدماس‌ ، متنفّرم‌ !

راه‌ رفتن‌ُ دوس‌ دارم‌ ! نوشیدن‌ و دوس‌ دارم‌ ! سیگار کشیدن‌ُ دوس‌ دارم‌ ! آزادی‌ُ دوس‌ دارم‌ ! رفیقم‌ُ دوس‌ دارم‌ ! بچّه‌ م‌ُ دوس‌ دارم‌ !

سعی‌ می‌کنم‌ هیچ‌ وقت‌ کلمه‌ ی‌ دوستت‌ دارم‌ُ به‌ کار نَبَرَم‌ُ هیچ‌ وقت‌ به‌ خودم‌ نگم‌ این‌ چیزی‌ که‌ قلب‌ُ روحم‌ُ داغون‌ می‌ کنه‌ عشقه‌ ! نمی‌ دونم‌ تو رُ دوس‌ دارم‌ یا نه‌ ! من‌ به‌ تو فقط‌ با حس‌ِ عاطفه‌ ی‌ زندگی‌ نگاه‌ می‌ کنم‌ ، نه‌ با عشق‌ ! هَر چی‌ فکر می‌ کنم‌ می‌ بینم‌ پدرت‌ رُ هَم‌ هیچ‌ وقت‌ دوست‌ نداشتم‌ !

از کتاب نامه به کودکی که هرگز متولد نشد........اوریانا فالاچی

....
و چکه های تنهایی چقدر این کتاب رو دوست داره و واقعن ارزش بیشتر از یکبار خوندن رو داره..

ممنونم مریم عزیز
خواندن چکیده ای از این کتاب که متبحرانه در قالب این کامنت برام فرستادی ذوق و شوقم را در خواندن کاما این کتاب دوچندان میکنه
ممنونم بزرگوار

سهبا جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام کهکشان مهروانی. تولدتان مبارک. پنجمین دهه زندگی تان سرشار شور و نشاط و شادمانی. رو به اوج باشد هر لحظه زندگی تان. بر مدار موفقیت و بهروزی.

سلام آجی عزیزم
ممنونم بابت حضور و لطفت
امیدوار آفتاب مهر بر لحظاتت تابان باشد

کام بیز دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام بر شما.
کلمات همانند در است در داخل صدف. با ارزش و گرانو
از اینکه می بینم کهکشانی از صدف ها را در ابن مقال جمع نموده ای خوشحالم.
باز خواهم امد. و از این چشم انداز زیبا حض خواهم برد.

پایدار باشید.

سلام دوست عزیز
ممنونم بابت لطف و حضورپر مهرتون .

سرزمین آفتاب پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام مهرداد مهربان
ایام به کام
دلم هوایت را داشت
به سلامی مزاحمت شدم
سبز باشی برادر

ممنونم عزیز بنده هم دلم برای فضای بلاگ. و دوستای خوبم تنگ شده هفته گذشت به تمام لینکام از جمله شما سرزدم و مطالب زیباتون رو خوندم امید که همای سعادت و خوشی آشیانی رفیع تر از شانه های مهربانت نیابد ممنونم از حضورت مهربان

رابی دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:52 ب.ظ http://rabii.blogsky.com

همه ی واژه های حک شده توی این پلان تو در تو، که تا فرسنگ ها اونطرف تر، همه مون همسایه ی دیوار به دیواریم.. فقط و فقط یک رویا می بینند: خونده شدن.
ولی گاهی ورای این رویا اتفاق میفته و اونم حس وجود یک نفر، پشت همه ی این "الف تا یای" تابپ شده ست.
اون وقته که تو این دیوارها، یه در باز میشه که میتونی کلونش رو بزنی و داد بگی: آهای همسایه! بودنت مبارک

سلام رابی عزیز
و چقدر این بودن ها رو دوست دارم و این فراتر از یک حس همسایگی معمولیه
ممنونم که هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد