دادمهر(24)

بیا و گوش هایم را نوازش کن ،


به آهنگی که با آن ،


                         خاطره داریم!


نوای دوستت دارم ،


صدایی آشنا ،


مهری که ما از یکدگر داریم...!!



            (مهرداد)

نظرات 7 + ارسال نظر
سرزمین آفتاب شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام مهرداد عزیز

چقدر این شعرت قشنگ و خوش آهنگه

کوتاهه
ولی عمیق
ممنون
دستت طلا

سلام عزیز
و حضور زیبا و آهنگین شماست که طنین آهنگ چشمه ساران را به تحدی میطلبد...

فریناز شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

دادمهرهایی که غوغا می کنن...

سلام مهرداد عزیز
الحق که شما کهکشانی می نویسی

واژه ها رو شهاب می کنی می فرستی تا دل کهکشان احساس آدم ها

این یعنی اوج آسمونی بودن

دلم تنگ شده بود

دلیل این پست بهانه ی ابراز شوری وصف ناپذیر بوده که بحق مولودی شهریوری ( ) یگانه معمار آن خواهد بود........

سلام فریناز
حضورت سراجی غرور آمیز در کهکشان است

مهستی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ http://mz991.blogsky.com

روزهاست که فراموشی گرفته ام

دوستت دارم چیه؟

حرفه یا احساس؟

عجیبه که اصلا بخاطر نمیارمش .

انگار واژه ی جدیدی به دایره ی لغات دلم افزوده شد...

ممنون از این افزایش...

سلام مهرداد خان . ایام به کام.. .

ددوست داشتن و ابراز آن یک احساس عمیق درونیه که متاسفانه دیده میشه که بعضا" عامل غالب غرور مانع از ابراز اون شده و خیلی زود همه چیز دیر میشه
باید فراموش نکنیم فرصتی رو که شاید از حضور یک حباب هم کمتر باشه !
باید ابراز محبت و بیان اون رو از دوست داشتنی هامون دریغ نکنیم...
سلام مهستی عزیز
ویترین شنودت سرشار از آنچه که دوست داری...

مریم شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

دوست داشتنَت
گنـــــــــــاه باشد
یا اشتــــباه
گناه می کنم ، تـــــو را
حتــــــی به اشتباه …..!

سلام داداش مهرداد

سلام مریم عزیز
چه زیبا گفتی مرحبا به این نگاه !
درود بر این گناه ...

مریم نگار یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ق.ظ

سلام مهردادعزیز...
شعرت.. گوش های جانمان را نوازش داد...
که "دوستت دارم" نوای قلب هستی ست...
ممنون از این همه ذوق سرشار...

دوست داشتن عمیق آنگونه که روح را در دوست داشتن بی نیاز کند چون در طول صفت دوست دارنده ترین و دوست داشتنی ترین است و این مهر را از او درخود دارد ، موجب تعالی روح میگردد...
سلام مامانگار عزیز
از حضور و همفکری بجایی که در خصوص رفع اشکال داشتید صمیمانه سپاسگزارم ...

آوا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام مهرداد خان
من به چند تا از وبلاگایی که از دوستان هفتمین قاب بودن سر زدم . که شامل شما هم می شد . من دلم برای هفتمین قاب تنگ شده . نباید این جوری می رفت ....
چرا این کارو کرد ؟
اگه شما ازش خبر دارید بهش بگید که آفتابگردانهای او همیشه بارور بوده اند ...
ممنون

سلام
متاسفانه منم از ایشون بی اطلاعم و همچنین مشتاق حضور دوباره ی او
ای کاش اگه براش ممکن بود در تصمیمش تجدید نظر کنه...
ضمنا اگه ازش با خبر شدم به دوستان اطلاع میدم.

دانیال یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

بابام از دستم رفت

دددد ِ بابا تو هم!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد