دادمهر(37)

در یوسف چشمانت نیلی خفته است ، !


چه بسیار زلیخا چون من ،


که گدار عشق را نمیدانند.


          (مهرداد)

نظرات 8 + ارسال نظر
طهورا چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ

...وهیچ خسرانی بدتر از این نیست...

(البته شما که عاشقی می دانید )

سلام برادرزاده
خیلی تاثیر گذار بود ...کاش تلنگری باشد بر دل من .

سلام
ممنونم از محبت و حضورتون

مریم چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

بی گدار به آب بزن
من ناجی تو خواهم شد...
سلام داداش مهردادم
دقیقن بعد از یک ماه و نوزده روز خوش آمدین

سلام مریم
همیشه شناگرای ماهر ناجی غریق میشن و من خوش حالم که شما به مرز پختگی رسیدین .
ممنونم ازت عزیز

مریم نگار پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام بر مهرداد کهکشانهای دور ...
عمیقا به دلم نشست مهرداد عزیز...
که گدار عشق را نمیدانند ..نمیدانیم...
هرچند غرق شدن ..محو شدن و در این نیل مُردن عین حیاته...
درووووود...

سلام بر نگارنده خوبی ها...
ممنونم که عزیزی مثل شما میپسندد .
سپاس از بودنت .

سهبا پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ

قصه که قصه نیل چشمان تو باشد و گذار از گدار عشق, من عصای موسی را نمی خواهم , که غرق شدن در این نیل آرزوی من است ...

سلام برادر کهکشانی ام . ممنون .

سلام آبجی
مننونم از کامنت زیبات

مهردانه پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ب.ظ

چرا به وبلاگ من سر نمیزنین داداش؟

میام مریم میام

سرزمین آفتاب شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ http://sarzamin-aftab.blogsky.com

این نیل پر خروش
طغیان هم می کنه؟

حرف از گداره
شناگر میتونه بی گدار به اب بزنه
اما طغیان و طوفان اخر قصه هست که ادمای بزرگ و کوجیکو با خودش میبره

بابالنگ دراز یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ http://pendelton.blogsky.com/

من... در تکاپوی یافتن لغات
و تو... تک به تک کلماتم را
از چشمانم میخوانی خدایا
حتی نمیگذاری دروغ بگویم
سلام...

سلام دوست عزیز
خیر مقدم

رابی سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ http://rabii.blogsky.com

پلک که بر هم گذاری، این شب دیگر سحر نخواهد دید....
هزار آه سوزان در راه است،که نیلی را به آتش در کشند....

سلام به مهرداد عزیز و همیشه خواندنی...

هرشب در ورای پلک هایم نقش آفرینی میکنم !
تا فردا بهترین نقاب را بهر چهره ام بسازم
فردا را دوست دارم
تا فردایی که بیایی
بدانی تمام این شب ها بیدار بودم.
...........................
سلام رابی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد