دادمهر(40)

بلبلا  یکدم  به  حرفم  گوش  کن


الفتی  با  عاشق  مدهوش  کن


آتشی  در   سینه  دارم  از  فراق


نغمه ای خوان کوره را خاموش کن .


                      (مهرداد)    

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم نگار چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 ق.ظ

دلی که با سر زلفین او قراری داد
گمان مبر که بدان دل قرار بازآید
چه جورها که کشیدند بلبلان از دی
به بوی آن که دگر نوبهار بازآید

با نغمه الفت و عشق ..آتش فراق بر جان، سردتر میگردد ..
ممنون از شعر زیبایتان مهرداد عزیز....

سلام مامانگار عزیز
سپاس از حضور وزین و صمیمیت .

ادریس دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:02 ق.ظ

چه با شـکــــوه

معتکفِ سـکـــوت گشته ای

و من چه بی قـــرار

نیـایـشِ تــو را سـجـــده می کنم.

مریم جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ق.ظ

نماز روزه هاتون قبول داداشِ کم پیدای من

ممنونم طاعات شما هم قبول حق انشاالله.
هستم خدمتتون

طهورا پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 ب.ظ

امسال نبرده است مرا روزه فقط گاه
بر لب عطشی مرثیه خوان آمده رفته

ترسم که به جایی نرسم این رمضان هم
آن قدر به عمرم رمضان آمده رفته
(سیار)

سلام برادرزاده مهرداد
التماس دعا

سلام
ممنونم بزرگوار
به روی چشم به شرط بقا .

م ر ی م سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:06 ق.ظ

نبض ِ تند ِ تمنا ... زیر ِ پوست ِ اشتیاق ِ احساس ِ نویسنده ی عزیز میزند !
حجم ِ عبوس ِ دلتنگی ...جوهر را لبریزکرده !

............

بیا که در غم عشقت مشوشم بی تو

بیا ببین که در این غم چه ناخوشم بی تو


سعدی


.
.

سلام برادر مهرداد عزیز ...
آدرس میزارم .. لطفن لینک نفرمایید .مدیریت بلاگفا امکانات ش رو محدود کرده و من آدرس رو تغییر به پرشین دادم.اما تمنا می کنم لینک نفرمایید .

سلام مریم
ممنونم که هستید کماکان با کهکشان و خوشحال بابت اینکه بهرمند هستیم از چکه های تنهایی .

فریناز شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:48 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

نغمه ی بلبل

سلام کهکشانی عزیز

خوبین؟

و دادمهرهایی که همچنان به لطف حق برقرارند

سلام فریناز
شکر خدا خوبم ممنونم که احوالپرس هستید
امید که شما هم خوش وخرم باشی

سهبا چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام مهربان...

احساس سوختن به تماشا نمی شود
اتش بگیر تا بدانی چه میکشم .
................
سلام عزیز

مریم پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.najvaye-tanhaii.blogsky.com/

سلام داداش کمـ پیدای من
دلتنگتون بودم و سرای کهکشانی تان آرامم کرد

سلام
ممنونم عزیز
مهر دلتان تابان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد