من و آینه

تو در دیگری دیدی ،


آن چه من در تو دیدم !


ریا در چشمان تو  ،


میهمانی ناخوانده است


بیا یکرنگ شویم ،


تا آینه ، آینه است.!!


.....................................


قایق ِ من جز به مردن در برمودای نگاه تو ،


                نمی اندیشد !



                (مهرداد)

نظرات 17 + ارسال نظر
سهبا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

ذوب شدن در نگاه یار , زیباترین طالعیست که می شود از سرانگشتان تقدیر خواست , که این نیستی , اگر به نیستی هم برساند هستی را , زیباترین هست خواهد بود ...
سلام برادر . قایقتان برافراشته بر زیباترین و درخشان ترین دریاهای زندگانی در زیر نگاه مهربان یار همیشگی هستی .
زیباست و مانند همیشه تکان دهنده . ممنون برادرم .

نگاه یار ، نگاه من است به همین خاطر است که راه عشق راه منیت و کبر نیست راه عشق آخر ِ ما بودن و راه جدایی ناپذیر و راه دوری از تکروی هاست بدستیکه خواست یگانه پیر تقدیر است ذوب شدن و محو شدن در نگاه یار...
سلام خواهرم
حضورت فانوس همیشه روشنیست که برای قایق های سرگردان ، در ساحل دست امید تکان می دهد!

سهبا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ

چشمان آدمی , آینه بی ریای دلهایند ... تنها آِینه ای که تابنده حقیقت محض هستی اوست . کاش این آینه , هیچگاه رسوایمان نکند در ریای مهربانی ها ! کاش همیشه آن باشیم که می نماییم .
یکرنگی ها را و بیرنگی ها را کاش میهمان همیشه دلها و دیدگانمان نماییم که تا ابدیت , تکرار همیشه نور باشد کهکشان تودرتوی هستی مان .
باز هم سپاسگزارم مهربان برادرم . مانا باشید و برفراز .

زدست دیده و دل هر دو فریاد
که هر چه دیده بیند دل کند یاد
بسازم خنجری نیشش ز فولاد
زنم بر دیده تا دل گردد آزاد....
چشمی که همسو و در خط دل نباشد و بازتاب مهر دل و انعکاس نور آن نباشد ، همان بهتر که تنها ظاهر بین بوده و از اسرار دل بی خبر بماند
چشم ها معبر و گذر گاه الطاف درون و ابزار ِ ابراز آنند...
سلام آبجی
ممنونم از محبت و نظر زیبایت

طهورا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ق.ظ

بیا و دوباره نور باش تا آینه ها آینه بمانند ...
ژرف می نویسید تا عمیق فکر کنیم زیباست .
سلام برادرزاده

سلام عمه طهورای عزیز
حضورت سراجی است که نور را در چشمان ما معنا میکند
سپاسگزارم...

ر ف ی ق دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ق.ظ http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

می گویند
تو به نقش قهوه اعتقاد داری
به پیش بینی
به بازی های ِ بزرگ
ولی
چرا من فقط به چشم های ِ تو اعتقاد دارم !!!
چرا من
فقط باید با دروغ هایت بسازم
و تو با رویاهایت زندگی کنی !!!

سلام بر ابرمرد کهکشان ها
مهرداد عزیز[:

رنج تلخی قهوه با من ! ،
نوشیدن شیرین ترین تقدیر ، با تو
...............
سلام رفیق عزیز

مریم دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام
غیبت دارید و من از این نبودنت در عذابم مهردادی
دیگه نمیام ............. تا ...
یا حق

سلام مریم
حق بهت میدم
تو که اهل این حرفا نبودی

مهستی سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ http://mz991.blogsky.com

سال ها آیینه بودم سال ها
هر که آمد خویش را پرسید و رفت...


سلام مهرداد عزیز.

بسیار زیبا بود .

سالهاست ،
هیچ کس مثل خود نیست
حالا گناه کبیره سهم کیست ؟
...... ما یا آینه ؟
آینه !؟
این دروغ ، اوج خودخواهیست!!!
................................
سلام مهستی عزیز
خوش حالم که هستی...

مریم چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

یه خصوصی گذاشته بودم برات مهردادی... خووندیش؟

هنوزم قهرما

سلام مریم
متاسفانه خصوصی از طرف شما دریافت نکردم...
مریم ما سراسر محبت و مهربانی قهری با دل او بیگانس ...

مریم نگار (مامانگار پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ

...چه عبارت زیبایی !!..برمودای نگاه...
جایی که جاذبه چشمان.. هر دلی را به ورطه بیتابی و بیقراری لغزانده...و غرق در ژرفای خود میکند !!
خوشحالیم که باز کهکشان .. نور باران شعر براه انداخته...
بر اوج لذت دل باشید مهرداد عزیز..

سلام مامانگار عزیز
خوشحالم که همچنان از زنبیل درویشی شما سهم دارم...
شادیت پایدار باد...

مریم پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ

من کی گفتم قهر؟؟؟؟؟؟؟
خواستم بگم هنوز قهرما....نی

خوب با واژه ها بازی میکنی خووووووووب

سهبا جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ

دلم میهمانی آینه خواست , دستی مرا بدین سرا راهنما شد ! مزاحم نمی خواهید صاحبخانه ؟
سلام

پس باید اول از اون دست تشکر کنم که شما را با اینهمه مشغله راهنمایی کرد و بعد از شماکه دل از شادونه و نازدونه و عمه ها و خاله ها کندید و بالاخره در اوج خوشی با تلنگری یادتون افتاد که برادری هم دارید...
اختیار دارین آبجی تا باشه از این مزاحمتا

سهبا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ

داداش داشتیم ؟! من که اول و آخر به برادر دوستی متهمم ! اونوقت شما برادرها هم گله کنید که باید بروم .... بمیرم خب !

آبجی گله میکنیم دیر بدیر میاین اگه هیچی نگیم که همش میشین سهم دردونه و یکدونه و نازدونه و عمه خاله ها دیگه ...دور از جون دشمنتون
راستی سلام...............

سرزمین آفتاب شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام

برمودای نگاه تو...
چه تشبیه زیبایی

راستی
شعرت در کامنتدونی سهبا هم بسیار بسیار تحسین برانگیز بود

سبز باشی برادرم

سلام عزیز
هیچ تشبیهی زیبا تر از سرزمین آفتابی نیست
شما لطف دارین شعر (ماه من) از کارهای ناقابل گذشتمه...
روزگار به کام داداش

خاطره شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ http://pichakeehsas.blogfa.com

سلام من باز امدم خوشحالم که هنوز از خواندن اینجا لذت میبرم

سلام خاطره
کم کم داشتی به خاطره میپیوستی از نوع ماندگار
چه خوب که آمدی سپاسگزارم آبجی...

سهبا یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام برادر . روز و روزگارتان بر مدار ارامش و به رنگ زیبای رویاها . آمدم که به بی وفایی متهم نشوم باز !

سلام آبجی
خوش آمدی
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی.
گلایه ها رو جدی نگیر صرفا؛ شوخین

مهستی دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ http://mz991.blogsky.com

باز آمدم که باز پریشان کنی مرا
قدری دگر بخندی و حیران کنی مرا

سلام مهرداد عزیز.

به امید روزهایی پر از نشاط و انرژی مثبت برای شما.

سلام مهستی عزیز
ممنون از لطفتون...
امید که بهانه ی خنده و شادی همراه همیشگی لحظاتت باشه...

طهورا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

مهرتان مستتدام یعنی ما منتظر مهر نوشته ی جدیدی هستیم.
سلام برادرزاده مهرداد

سلام عمه جان
به امید خدا همین امروز فردا بروز میشم
از اینکه کهکشان میزبان طهورایی آسمانیست ، خوش حالم...

سهبا سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام برادر . شبتان به زیبایی رقص پروانه ها گرد گلهای بهاری . به روز نمی شوید با دادمهری زیبا ؟

سلام آبجی
شب شما هم ستاره باران
از لطفت ممنونم با این وضعی که نت داره و راه براه قطع میشه ایل تبار آدم میاد جلوی چشمش تا یه کلمه بنویسه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد