دادمهر (39)


کار من با عشق تو زار است و بس


نزد  مردم  گفتنش عار است  و بس


گر  چه  سازم   بوستان تا   زنده ام


ورد چشمانت همی خار است و بس.

.....................................................


گرمی دستانم از آه است و بس


روزگار من زمستان است و بس


مِهر  هم  گم  کرده  راه خانه  را


بی نوا در کنج زندان است و بس .



            (مهرداد)





نظرات 6 + ارسال نظر
سرزمین آفتاب یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام و آفرین
این اشعار خیلی به دل می شینن

درود مهرداد عزیز
درود

سلام عزیز
لطف دارید شما
اگه توانی برای نوشتن هست از دلگرمی دادن شماست .
سپاس از مهرت
روزت مبارک

طهورا دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام برادرزاده مهرداد

دلتان نوای باران داشته انگار ...چه حزین و دلنشین سرودید .

مهر هم گم کرده راه خانه را
بی نوا در کنج زندان است و بس

وای خیلی گواهی مهربانی می خواهم تا دیرآمدنم را ببخشید.
روزتان مبارک .

سلام عمه
ممنونم مهربان
اختیار دارید عمه دیر یا زودش مهم نیست مهم آمدنتونه .
سایه صفا و خوشی بر لحظاتتون مستدام .

مریم نگار شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام مهرداد کهکشانی عزیز...
شما همواره در سرودن انواع شعر...از شعر نو..تاشعر قافیه دار.. خواننده را به تحسین وامیدارید...
پروازتان بر کهکشان احساس ، همیشگی...

سلام مامانگار عزیز
ممنونم بزرگوار شما لطف دارین
پنجره ی احساستون رو به خوشی .

مریم شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:58 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام داداش

سلام عزیز

سهبا یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام ....

سلام
نمیدونم ایروزا چرا همه ی کامنتایی که برام میاد اولش یه سلامه خشک وخالیه بعدشم
ایکونِ لپ قرمزی!!؟
اتفاقی که نیفتاده
راحت باشین لطفا" (:

مریم پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:44 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام
خب دلیل لُپ های قرمزی من آرایش تازه عروسها نیست که...
اصن مدیونی اگه فکر کنی من اهل سرخاب سفیداب اینا باشم
اونا ول کن نیستن به جان خودم
داداشیِ کهکشونی و نازنینم! اینا رو گفتم که یه ذره بخندی ولی از شوخی گذشته بنده به این دلیل این آیکون رو بعد از درج سلامم استخدام کردم که بگم مرا ببخش و شرمسارم از منگی و لالی ام...
که پست تو آنقدر بار معنایی دارد که جا برای سخن های بی منای کودک کم سوادی چون من پیدا نمیشود
به همین سادگی به همین راحتی

http://www.blogsky.com/images/smileys/112.png سلام
اختیار داری دشمنتون شرمنده باشه
ممنونم از لطفت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد